Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Pal&Simon Kft. (székhelye: 1135 Budapest, Frangepán u. 84/B III/3.; cégjegyzékszám: 01 09 982487; adószáma: 23877344-2-41; elérhetőségek: hello@beautik.hu, +36309138831, továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő (a továbbiakban: Fogyasztó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Fogyasztó a továbbiakban együttesen: Felek).

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

1.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.beautik.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: Webáruház) történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, melyet jelen szerződés meghatározott és a Felek között jön létre.
1.2 A Szolgáltató által üzemeltetett webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF alkalmazásával mellőzésre kerülnek az Ektv. 5.§ (2) bekezdésében foglaltak, amennyiben fogyasztónak nem minősülő igénybevevővel jön létre a szerződés.
1.3 Fogyasztói vásárlás a Szolgáltató által üzemeltetett www.beautik.hu honlapon történő regisztrációt követő, elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.4 Szolgáltató által üzemeltetett webshopot a www.beautik.hu oldalon történő regisztrációt követően bárki jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2. REGISZTRÁCIÓ ÉS AZ ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉSKÖTÉS LÉPÉSEI

2.1 Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy a Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap teljes körű kitöltésével kerülhet sor a Szolgáltató adatbázisában történő regisztrációra.
2.2 Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció során kizárólag helytálló és valóságos adatokat ad meg Szolgáltató részére.
2.3 Szolgáltató kijelenti, hogy a Megrendelő által tévesen, pontatlanul, avagy nem valóságosan megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, valamint hibáért semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltató kijelenti továbbá, hogy a Megrendelő által kapott bejelentkezési jelszó elfelejtéséért, továbbá annak illetéktelen harmadik személyek általi, nem a Szolgáltatónak felróható okból történő felhasználásáért semminemű felelősség nem terheli, a jelszó elfelejtéséből, valamint az adatokkal való, nem szolgáltatónak felróható okból történő visszaéléssel okozott károkért helytállási kötelezettség nem terheli.
2.4 Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy az általa hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a „Fiókom” menüpontban van lehetőség.
2.5 Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy az aktív rendelést érintő adatok módosítására kizárólag az ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy központi e-mail címünkön van lehetőség (beautik@beautik.hu).
2.6 A szerződésköktés lépései

  • Ha a webshopban megtetszik egy termék, olvasd el a termékleírást és ellenőrizd a méreteket. A termékről minden fontos információt megtalálsz a termékoldalon: termékleírás, mérettáblázat, fogyasztói ár.
  • Ha megvan a megfelelő méret, a „méret” mező mellett a legördülő menüben ellenőrizheted, hogy van-e készleten a kiválasztott termék a kiválasztott méretben.
  • Ha igen, a méretszámra kattintást után megjelenik a „kosárba” feliratú gomb, amely segítségével a kosárba helyezheted a terméket.
  • A vásárlás végeztével a „kosár” menüpont segítségével ellenőrizheted a kosarad tartalmát, a végösszeget, illetve kiválaszthatod a szállítási módot. Díjköteles szállítási mód esetén a díjat előre feltüntetjük, így módod van tájékozódni.
  • A „tovább a pénztárhoz” feliratú gombra kattintva jutsz tovább arra a regisztrációs oldalra. Itt tudod megadni a számlázási és szállítási címet, az elérhetőségeidet (email és telefon) valamit további megjegyzéseket. Kérlek, minél pontosabban add meg ezeket az információkat, hogy kérdés esetén el tudjunk érni. Itt tudod kiválasztani a fizetési módot is.
  • A rendelésedet csak akkor tudod véglegesíteni és elküldeni, ha elolvastad az általános szerződési feltételeket és jóvá is hagyod. Kérlek, feltétlenül olvasd el!
  • A rendelés véglegesítése során elismered és elfogadod, hogy fizetési kötelezettséged keletkezik a termék árára és az esetleges szállítási/adminisztrációs költségre vontakozóan. Ezekről a megrendelés lépései során előre tájékoztatunk, ha mégis kérésed merülne fel, kérlek írj nekünk a  a hello@beautik.hu email címre vagy hívj a 30/9138831 telefonszámon.
  • A rendelés elküldése után emailben kapsz visszaigazolást, melyben ellenőrizheted a rendelésed részleteit.

  • Ha szeretnéd módosítani vagy törölni a rendelésed, kérlek, írj nekünk a hello@beautik.hu email címre vagy hívj a 30/9138831 telefonszámon.

3. MEGRENDELÉS

3.1 Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy az általa forgalmazott termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, valamint a termékek használatára vonatkozó utasításokat a kiválasztott termék információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Amennyiben a megrendelés leadását megelőzően a kiválasztott termékkel kapcsolatban további kérdése merülne fel, Szolgáltató ügyfélszolgálata a Megrendelő rendelkezésére áll.
3.2 Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy az általa forgalmazott termékek – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását a megrendelt áruhoz mellékeli. Amennyiben a megrendelés során Megrendelő esetlegesen nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, melyet haladéktalanul pótol Szolgáltató.
3.3 A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
3.4 A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
3.5 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0″ Ft-os vagy “1″ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
3.6 Szolgáltató megrendelést kizárólag a www.beautik.hu cím alatti weboldalán keresztül, csak regisztrált Megrendelőtől és csak akkor fogadja el, ha a Megrendelő a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Megrendelő valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli, kártérítésért való felelősségét kifejezetten kizárja.
3.7 A Megrendelő a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
3.8 Szolgáltató a Megrendelő vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Megrendelő részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát. Utóbb ezen azonosító számra hivatkozva fordulhat az Ügyfél a Szolgáltatóhoz. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Megrendelő részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Megrendelő bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

4. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1 Szolgáltató raktárában lévő termékek szállítási határideje 1-3 munkanap. Amennyiben Szolgáltatónak a gyártótól, készítőtől kell megrendelnie a terméket, a várható szállítási határidő 2-3 hét. Ha bármilyen okból a szállítás hosszabb időt igényel, ebben az esetben Szolgáltató e-mailben vagy telefonon egyezteti Megrendelővel, hogy a hosszabb megrendelési idő ellenére is fenntartja-e a megrendelést.

A Szolgáltató a megrendelt árut az MPL, a Magyar Posta Logisztikai üzletága szolgáltatásának igénybevételével, az MPL futárszolgálat által meghatározott szállítási díj ellenében házhoz szállítja a Megrendelő által a regisztrációkor megadott szállítási címre, melyet a megrendelés visszaigazolásában is megerősít.
4.2 Szolgáltató rögzíti, hogy amennyiben azonos Megrendelőtől, azonos napon, azonos szállítási címre több megrendelés is érkezik, ezek a házhozszállítás díja szempontjából együtt kerülnek figyelembevételre.
4.3 Házhozszállítást Budapestre és vidékre egyaránt kérhető. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is.
4.4 A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek szállítási díját nem befolyásolja.
4.5 Sikertelen kézbesítés esetén Szolgáltató ingyenes másodszori lehetőségét biztosítja a Megrendelőnek.

4.6 Fizetési feltételek:
Megrendelő a megrendelt termékeket és a kiszállítás díját több módon egyenlítheti ki:
- átutalással,
- bármelyik K&H bankfiókban bankszámlára történő befizetéssel,
- utánvéttel (kézpénzzel a futárnak).
Banki adatok:
Pal&Simon Kft.
Számlaszám: K&H bank: 10401804-50526553-75761007

5. ELÁLLÁS JOGA, MÓDJA, KÖVETKEZMÉNYEI

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor az elállási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a http://www.beautik.hu/plus-size-termekek/ceginfo/ weboldalon található bármely elérhetőség egyikére. Ezen nyilatkozatát gyakorolhatja az itt megjelenő nyilatkozat-minta alkalmazásával is.

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállási jogát gyakorolhatja a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének időpontja között is.

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

Az elállási nyilatkozatminta

Pal & Simon Kft.
Cím: Budapest, 1135 Frangepán utca 84/B
Email: hello@beautik.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: …………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:……………

A fogyasztó(k) neve:…………

A fogyasztó(k) címe: …………..

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

6. SZAVATOSSÁG

6.1 Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy az általa forgalmazott termékek nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek, így jótállást nem biztosít azokra. A termékek vonatkozásában a fogyasztók felé a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 2013. évi V. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint 6 hónap szavatosságot vállal. Hibás teljesítéssel kapcsolatos igények esetén Szolgáltató a 19/2014 (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően jár el.
6.2 Szavatossági igény a csomagban kapott számlával érvényesíthető. Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás hibás teljesítésből ered.
6.3 Szavatossági igény kizárólag a termék hibájából fakadó igény esetén érvényesíthető. A hibátlan, minőségileg megfelelő, de egyéb okból érvényesíteni kívánt fogyasztói igények (pl.: nem megfelelő méret vagy szín) vonatkozásában a szavatossági igények érvényesítése a jelen szerződés 5. pontjában foglaltakat meghaladóan kizárt, az ilyen okból fakadó fogyasztói igényeket Szolgáltató egyedileg bírálja el.
6.4 A vásárlástól számított 6 hónapon belül Szolgáltató köteles az Megrendelő által bejelentett hibás teljesítési kifogást kivizsgálni. A vásárlás időpontjától számított 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat.
6.5 Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy a szavatossági igény kivizsgálása és elfogadását követően, a Megrendelő által elvárható rendeltetésre figyelemmel elsődlegesen a hibás termék kijavítását, avagy kicserélését jogosult kérni, avagy esetlegesen kártérítést biztosít lehetőség szerint az igény bejelentését követő 15 napon belül. Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy árleszállításra avagy elállásra kizárólag a kicserélés avagy kijavítás eredménytelensége esetén jogosult.
6.6 Szavatossági igény érvényesítése esetén a 8. pontban rögzített Panaszkezelés rendelkezései irányadóak. A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos főbb tudnivalókat a jelen ÁSZF hatályba lépésének időpontjában az alábbi linkre kattintva tekinthetik meg: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

7. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

7.1 Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy az általa leadott megrendelés ajánlatnak minősül, melyet az egyoldalú jognyilatkozatokra vonatkozó szabályok szerint, a megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolást követően Szolgáltató kifejezett hozzájárulása nélkül nem jogosult visszavonni. A Megrendelő által jelen szerződés rendelkezései szerint megküldött megrendelés Szolgáltató általi elfogadásával a felek között szerződés jön létre, mely a megrendelt áru, megrendelésben foglaltak szerinti kiszállításával és átvételével válik teljesítetté.
7.2 A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásban foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
7.3 Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
7.4 Szolgáltató rögzíti, hogy a weboldalán való vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
7.5 Szolgáltató kijelenti, hogy nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Megrendelőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
7.6 Szolgáltató rögzíti, hogy az Megrendelő által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató a Megrendelő adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató a Megrendelő adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról  szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.
7.7 Választhatóan megadható adat megadásával az Ügyfél kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy részére a Szolgáltató személyre szabott szolgáltatási ajánlatokat, reklám anyagokat küldhessen, összegyűlt statisztikai adatokat megőrizzen, tiszteletben tartva és óvva a személyiségi jogokat.
7.8 A Szolgáltató internetes felületéről más web oldalakra linkeket biztosíthat. A linkek használata során az Ügyfeleknek tisztában kell lennie azzal, hogy a web oldalakra vonatkozó titoktartási és adatvédelmi szabályok esetenként eltérőek, és a Szolgáltató nem vállal felelősséget mások titoktartási szabályaiért, illetőleg a mások által gyűjtött személyi adatok kezelésére vonatkozó szabályokért.
7.9 A Szolgáltató nem felel a közvetlen, közvetett, előre nem látható vagy következményes károkért, illetőleg az elmaradt haszonért, ideértve többek között az adatvesztésből, programok elvesztéséből, üzlet-, illetve jóhírnév-vesztésből eredő károkat, valamint a Szolgáltató internetes felületének és Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatából vagy e használat meghiúsulásából fakadó mindenfajta kárt és veszteséget. A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem felel a közvetlen ellenőrzési körén kívül eső okból bekövetkező károkért.
7.10 Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
7.11 A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően Budakörnyéki Járásbíróság illetékességének vetik alá magukat.

8. Panaszkezelés

Panaszt elő lehet terjeszteni a Pal & Simon Kft.-nél

-        szóban személyesen az üzletben, Budapest 1137, Katona József utca 2/e

-        szóban telefonon 30/3138831

-        e-mailben hello@beautik.hu és írásban Budapest 1135 Frangepán utca 84/B

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

-        a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,

-        b) telefonon közölt szóbeli, illetve e-mailben vagy írásban közölt írásbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a panasz beérkezését követő 30 napon belül a fogyasztónak adott érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó eljárás az irányadó.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmazza az alábbiakat:

-        a) a fogyasztó neve, lakcíme,

-        b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

-        c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

-        d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

-        e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,

-        f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

-        g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi, azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A panasz elutasítása esetén a fogyasztó írásban tájékoztatatásra kerül arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Az illetékes Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

A vállalkozást a békéltető testület eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A vállalkozás tájékoztatja fogyasztóit arról, hogy a jogviták rendezésére megalakult egy közösségi vitarendezési platform, amely a jogviták rendezésére használható és a következő linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main”

Még nincs hozzászólás

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.

Hírlevél

Íratkozz fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhess a következő nyereményjátékunkról és akciós ajánlatainkról, valamint a Próbafülke soronkövetkező eseményeiről.
(Havi 1-2 levelet küldünk)

  • Nálunk minden ruha új és kiváló minőségű!
  • Bármilyen kérdés esetén rendelkezésedre állunk!
  • Gond nélkül cserélünk vagy visszatérítjük a vételárat!
  • Írj nekünk! hello@beautik.hu